The best teachers are those who show you where to look, but don't tell you what to see. Alexandra K. Trenfor.

mandag 29. april 2013

Side 69 - testen

Leste akkurat no på ein blogg frå NRK "Bokbloggen" om side 69 - testen

Dette er ein test som fortel om ei bok er interessant eller ikkje. Om ein står på ein butikk og lurar på om ein skal kjøpe ei bok eller ikkje, så er det berre å bla opp på side 69, lese det som står og ut frå det kan ein sjå om det er ei bok som er verdt å kjøpe... visstnok...

Skal jammen byrje å gjere dette, eg.
I alle fall som ein liten smakebit på boka...




2 kommentarer:

  1. Kanskje dette var en god ide. Bruker å bladde litt vilkårlig og lese noen linjer på den siden som tilfeldigvis stopper på, etter jeg har lest baksiden.

    Savner å lese noe som ikke er pensum nå. Blir vel klipe meg fast i et tårn av bøker etter 7. juni. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg gler meg også til eg med god samvit kan lese ei bok som ikkje er pensum :)

      Slett