The best teachers are those who show you where to look, but don't tell you what to see. Alexandra K. Trenfor.

torsdag 20. september 2012

Wordfeud... No også på nynorsk!


På denne tida i fjor, kom det ei ordbølgje over landet vårt. Inspirert av brettspillet scrabble, blei wordfeud snart ein favoritt blant store og små. Spelet blir spela på mobilar og nettbrett, og går ut på å lage ord som gir deg flest mogleg poeng. Ein kan spele mot venar og kjende, eller mot tilfeldige ukjende. Også dei som vanlegvis ikkje liker ordspel, blei biten av denne basillen.

I familien min brukte vi heile jula på å spele mot kvarandre, men dei fleste kom over den verste abstinensen på nyåret eingong, og fann seg noko nytt.

For dei som fortsatt synes det er morosamt med dette spelet, sjå her. Ein kan i løpet av hausten laste ned Wordfeud på nynorsk: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.8289723

Dette er gode nyheiter for dei av oss som må øve på nynorske ord, og jamt lurar på om einskilde ord er lov og ikkje lov på nynorsk. Kanskje kan dette også vere med å motivere elevar til å lære og bruke meir nynorsk? 

5 kommentarer:

  1. Aktuelt og interessant. Hvordan bli motivert og lære av og med IKT? Slikt bør lærere benytte seg av (jfr. kommentarene til ditt forrige innlegg).

    SvarSlett
  2. Så flott!
    For de som har nynorsk som hovedmål må jo det være fantastisk. Også tror jeg nok det er med på å mildne andres syn på nynorsk.

    Kanskje, jeg som ennå ikke har prøvd Wordfeud, skulle gitt meg ut på den nynorsk varianten.

    SvarSlett
  3. Spennende hvordan nye formater kan få oss til å ønske å prøve ut - lære noe nytt.

    SvarSlett
  4. Å så lurt! Må teste ut dette, kan vel kanskje gjøre meg flinkere i nynorsk! =)

    SvarSlett
  5. Så lurt! Jeg trenger virkelig "et dytt bak" for å sette meg bedre inn i nynorsk, og da tror jeg det gjelder å få et naturlig forhold til nynorsk.

    Skal teste ut wordfeud! Anbefaler også å sette facebook`en over på nynorsk i språkinnstillingene... :)

    SvarSlett