The best teachers are those who show you where to look, but don't tell you what to see. Alexandra K. Trenfor.

fredag 7. desember 2012

Blogging for dei minste?

Då eg først fekk høyre at vi skulle ha vår eige blogg for å lære korleis blogge, for så å kanskje ta det med oss ut i skulekvardagen og lære våre framtidige elevar å blogge, tenkte eg automatisk på mellomtrinnet. Eg tenkte at dette er då noko dei minste ikkje vil ha utbytte av.

No... veit eg ikkje. Eg er litt delt i forhold til dette. Skal dei minste få uttrykje seg via denne kanalen, får dei noko utbytte? Vil dei kjenne på den same publiseringsstoltheten som kanskje en eldre elev vil? Har dei behov for dette? Held det kanskje å berre henge opp det dei har skrive på veggen og "publisere" produkta der? Eller skal ein bruke blogging som et verktøy for dei også?


4 kommentarer:

  1. Jeg tror også at elever i småtrinnet kan ha nytte og glede av blogging og se responsen på sitt eget. Ved å henge på veggen får de muntlig tilbakemelding, eller kanskje ingen respons fra andre enn lærer og medelever. I en blogg kan de få tilbakemelding fra søsken, venner, foreldre eller kanskje til og med en vennskapsklasse. Ser bare lilletuppa her hjemme sin glede over å sende mail og få svar på den.

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt poeng, Lena! Hadde ikkje tenkt på det på den måten, men klart at det er morosamt å få respons frå andre enn akkurat dei som er i klasserommet og ser på veggen! Godt å få andre sine tankar kring dei ulike blogginnlegga :)

      Slett
  2. Det går godt an å lage en blogg med de minste. Se min blogg om Økt leselyst. Nederst der er en link til Bodøsjøen skole hvor de blogger om elevene sine tekster. Dette er noe en kan benytte helt ned på de aller yngste, men da med lærer som medhjelper. Dvs at elevene produserer tekstene og lærer publiserer. Etter hvert som elevene vokser og blir mer moden, kan de også overta denne rollen.

    SvarSlett
  3. Godt å registrere at erfaring fører til læring - og undring. IKT er noe vi må gjøre oss kompetente på.

    SvarSlett