The best teachers are those who show you where to look, but don't tell you what to see. Alexandra K. Trenfor.

tirsdag 4. desember 2012

Pageturner

Då eg satt på nett og leita etter informasjon til min sjølvvalde oppgåve, kom eg borti noko som heiter Pageturner. Dette vekka mi interesse. 

I følge nettsida til Pageturner er dette eit nettbasert treningsprogram for å trene opp lesehastigheita og leseforståinga. Dei hevdar det er ein samanheng mellom leseflyt og forståing og at når ein les fort, er det lettare å få tak i hovudpoenget. Eg veit ikkje heilt kva eg synes om det siste, men ut frå det eg las om programmet kan det verke som det er eit program som kanskje kan øve opp auga slik at dei får betre flyt over sidene. På YouTube kan en sjå kva Pageturner går ut på. 

Eg er litt usikker på slike program, kva meiner du? 

2 kommentarer:

  1. Jeg vet egentlig ikke... tenker som deg at det kan være et OK program for å trene på hvordan en flytter blikket når en leser. Må ærlig innrømme at jeg syns at den markøren gikk litt vel fort, når det er informasjon som skal huskes i tillegg... Trodde lesehastigheten min var på normalen egentlig, så kanskje jeg burde ta i på kurset? :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Trur kanskje og at det er eit OK program, men ikkje noko revolusjonerande. Eg ser stadig denne type program når eg driv og "googlar", men er usikker på effekten av dei. Eg tenker at ein i alle fall må teste slike program godt før ein prøver det på elevane sine...

      Slett